فالوتیس همش طبیعیس

فالوتیس ترکیبی است منحصر به فرد از نوآوری ، زیبایی و تازگی

فالوتیس همش طبیعیس

فالوتیس ترکیبی است منحصر به فرد از نوآوری ، زیبایی و تازگی

فالوتیس همش طبیعیس

هدف ما در فالوتیس بهبود و ارتقاء سلامت جامعه با تولید نوآورانه نوشیدنیها و خوراکیهای سالم و خوشمزه میباشد . ما این هدف را با تولید محصولات تازه ، نشاط آور و برگرفته از آداب غذایی طوایف مختلف جهان و علی الخصوص ایران عزیزمان به انجام میرسانیم .

آخرین مطالب
  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۳۸ Falotis

درباره فالوتیس

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

برند فالوتیس به مالکیت آقای علیرضا دهقان منشادی تحت شماره ۰۶۴۹۰۶ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است . فالوتیس از ترکیب و مخفف سازی دو کلمه فالوده و ایساتیس ایجاد شده است . ایساتیس نام باستانی یزد میباشد . یزد که شهر شیرینیهای اصیل و ناب ایرانی است ، مهد تولید فالوده بسیار خوشمزه و خاص نیز هست .

فالوتیس ترکیبی است نوآورانه و منحصر به فرد و دارای شکلی جذاب و زیبا که در سه لایه جداگانه روی هم تولید شده است . لایه زیرین ترکیب شربت پخته شده و انواع عرقیات سنتی و اصیل ایرانی مانند گلاب و امثال آن و دانه ی گیاهان دارویی مانند تخم شربتی ، تخم ریحان ، خاکشیر و مشابه آنها میباشد . لایه میانی ترکیبی از ژله مخصوص دست ساز و مواد افزودنی مجاز خوراکی در طعمها و رنگهای مختلف است . لایه بالایی محتوی فالوده یزدی است که روش تهیه و تولید آن در اختیار استادان فالوده پز اصیل یزد میباشد .

فالوده یزدی همانند دیگر شیرینی جات یزد بسیار خوش مزه و پرخاصیت و تازه است و برخلاف فالوده شیرازی یخ بسته نیست . اگر تاکنون فالوده یزدی میل نکرده باشید لازم است بدانید که هر جهانگرد و ایرانگردی که پا به بزرگترین شهر زنده خشتی جهان یعنی یزد میگذارد حتما سری هم به فالوده فروشی های معروفی میزند و از خوردن این محصول خنک نهایت لذت را میبرد .

فالوده موجود در فالوتیس نیز همانند فالوده شیرازی از نشاسته درست میشود لکن تفاوتهای عمده ای در طرز تهیه و سرو کردن بین ایندو وجود دارد . فالوتیس دارای دانه هایی نرمتر و  درشتتر  میباشد که همراه با مقدار قابل توجهی شربت و عرقیات و دانه های گیاهی سرو میشود و دیگر مانند فالوده شیرازی یخ بسته و سفت نیست و در دمای یخچال نگهداری میشود و بدین ترتیب مصرف یک جام فالوتیس علاوه بر لذت بردن از طعم بی نظیر و عطر گلاب و عرقیات سنتی ، آب  و انرژی مورد نیاز بدن را نیز تامین مینماید

۹۵/۱۲/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
FALOTIS طبیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی