فالوتیس همش طبیعیس

فالوتیس ترکیبی است منحصر به فرد از نوآوری ، زیبایی و تازگی

فالوتیس همش طبیعیس

فالوتیس ترکیبی است منحصر به فرد از نوآوری ، زیبایی و تازگی

فالوتیس همش طبیعیس

هدف ما در فالوتیس بهبود و ارتقاء سلامت جامعه با تولید نوآورانه نوشیدنیها و خوراکیهای سالم و خوشمزه میباشد . ما این هدف را با تولید محصولات تازه ، نشاط آور و برگرفته از آداب غذایی طوایف مختلف جهان و علی الخصوص ایران عزیزمان به انجام میرسانیم .

آخرین مطالب
  • ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۳۸ Falotis

برند فالوتیس یک برند کاملا ایرانی است و از ترکیب زیبای دو کلمه فالوده و ایساتیس که نام قدیم شهر یزد است ایجاد شده است .

فالوتیس اولین محصول نوشیدنی است که در سه فاز جداگانه تولید و بسته بندی می شود . در قسمت تحتانی شربتی گوارا با مخلوط انواع دانه های گیاهی که اثرات درمانی آنها در طب غنی سنتی ایران به اثبات رسیده وجود دارد . لایه میانی تشکیل شده از ژله مخصوص می باشد که ترکیب بندی انحصاری داشته و کاملا با ژله های موجود در بازار تفاوت دارد . قسمت فوقانی جام فالوتیس با فالوده مخصوص یزدی پر شده است که به علت نوع پخت و عمل آوری آن می بایست در زمان کوتاهی پس از تولید و به تازگی مصرف شود و از یخ زدگی آن جلوگیری شود به همین دلیل فالوتیس در دمای حدود 3 درجه و در یخچال نگهداری می شود و در دمای زیر صفر و در فریزر تغییر حالت داده و دیگر قابل مصرف نمی باشد .

مزه عالی فالوتیس در حالتی است که هر 3 فاز باهم کاملا مخلوط شده باشند لذا قبل از میل کردن فالوتیس لازم است با نی درشت محتویات جام کاملا به هم آمیخته گردند و پس از یکنواخت شدن فالوده و ژله و شربت با همان نی میل می شود .